Sunday 23 January 2011

WishList...

:( ... ni lah salah satu wish list aku yang tak terlist dari tahun lepas lagi .. x agak agak ke wish aku tu?? tp minggu ni kekecewaan main bertambah .. last week, aku perasan harga dia turun gler ,x sampai €250 .. tapi tamak punya pasal, boleh pulak aku nak tunggu dia turun lg...:( padahal cik Abang pun dah bg green light dah.... :( uwaaaaaaa... menyesal x sudah aku .. gatal nak p compare kat Media Markt kot kot lah lagi murah kan.. tp Harapannnn tinggal harapan..sekali lagi mahal harga dia da .. €399 ...x patut betul... so dalam hati masa tu dengan nekadnya,balik ni aku online je dekat Amazon .. hmm...sampai sampai rumah, ada pulak bisikan mana suruh aku usha kat Saturn pulak , kot kot la lagi murah kan ..hehe ..so , aku batalkan lg niat suci aku tu.. esok esoknya dgn gagahnya dlm sejuk sejuk tu ,aku redah jugak Saturn .. tapi still lg mahalll.. hmm, nampaknya mmg konfirm lah kena beli online je kan..lagi bagus, barang terus sampai rumah..cumanya nak beli kat kedai tu, aku ingat boleh lah aku tanya tanya ke and kalo rosak ke apa, senang sket..tapi ternyata harga dia jauh lebih mahal... tapi tapi TAPI ...semalam bila aku nak beli jer harga dekat Amazon naik balik dah.. €379 .. terus x jadi .. huwaaaaa... tension gler... pengajarannya lepas ni kalo turun je bawah 300€ beli terus... tapi setiap kali nak beli jer mesti x jadi... mmg x de jodoh agaknya... sedih sedih ..the whole week goneee..
p.s. dah lah minggu ni nak kena tinggal balik :'( ...uwaaaAAAAAAAAAAAAAAAA

3 comments:

  1. ala siannya, takpoer..wait for a while..mesti akan murah punya..salu2 tgk kat website..hehehe..beli barang rumah pulak ke kak??kihkihkih

    ReplyDelete
  2. takpe, mana tahu lepas ni akan ada yg lebih baik...sabar2.... hehehe

    ReplyDelete
  3. hmm.. tu lah..nak selalu tgk tu yg masalahnya.. aku dah lama dah berangan nak beli tp asal nak beli aku pikir 100x tapi bila x beli menyesal 100 x jugak.. last sekali aku beli yg padmachine tu je lah :(..

    ReplyDelete