Thursday 14 July 2011

Kafferunde


Sebulan yang lepas , server kat instute tercinta ni telah dilanggar Garuda, pakar IT tak dapat nak selamatkan apa apa..maka mereka yang degil dan suka simpan khazanah dekat server tu terpaksa menjadi mangsa.. termasuklah aku.. 2 minggu pertama dengar berita tu, aku x delah kalut sangat sebab konfiden gler semua file aku dekat server tu ada backup dalam hard disk aku..cuma, 2 3 hari ni bila nak buat report dan cari balik certain file macam x jumpa pulakk .. ayoyo..
tengah tengah godek file file yang bersawang ni, terjumpa pulak , gambar di atas :D ..rasanya munkin gambar 1 atau 2 tahun lepas.. inilah rakan rakan seinstitute aku termasuk secretary tercinta a.k.a mak dekat institute ni.Sebab dia selalu cakap, kitorang ni semua anak anak kindergarten yang dia jaga dgn bermacam ragam :D
tak taulah nak kategori ramai ke x.. tapi rasanya ada 3 or 4 orang yang x da dalam gambar dan ada 2 orang pak arab@ tetamu kat dalam gambar tu ..
owhh... x sabarnya nak balik Malaysia... saya sangat rindu glerrrrrrr kawan kawan saya yang berada nun di Malaysia sana :((((

4 comments:

  1. aku salu tak boleh komen ko, pesal erh??

    ReplyDelete
  2. ooi..mengada erh nak balik..jgn raya org tu balik mesia lak erh..mmg aku tak raya la jawabnya..

    ReplyDelete
  3. ye ker?? kenapa pulak tu??
    hmm.. sampai hari ni,rasanya mmmg konfirm x balik.. so, cuba mengisi cuti wan tu dgn ROME N ISTANBUL..

    ReplyDelete
  4. oh yea..raya ke 4 ke apa..3 Sep, Kak Rok dah jemput open hause dekat rumah dia :D Tubingen nun..

    ReplyDelete